Erti keseronokan balik kampung

27 Jan

02062013099

Kampung boys. Haha suka betul bebudak ni dapat balik kampung baba.

02062013097

Yang kecik tu tak paham apa2 lagilah tapi abang2 dia memang dah kenal erti keseronokan balik kampung. Kawasan tempat main luas, petang2 atok bawak ronda kampung naik motor, ikut baba redah onak dan duri masuk kebun haa kampung boy tak kampung boylah.

02062013103

Sikecik ni tak kalah jugak gayanya. Tunggulah dia besar sikit hihi.

2 Responses to “Erti keseronokan balik kampung”

  1. mummydearie January 30, 2014 at 3:20 pm #

    Yang mana suka betul dengan kampung dalam satu entri tu? Yang nombor dua tu ya?

    Kat kampung luaskan, macam-macam aktiviti luar boleh buat. Kalau kat bandar ni semuanya kena kawal. Itu yang dok rumah main game aje kerjanya.

    • rillYs February 7, 2014 at 6:17 pm #

      kita pun tenang tengok kedamaian kampung…sobsss

Leave a Reply