Selalu pergi saloonlah tu

16 Jan

1-IMG_3557

Cantik bulu kucing ni tau. Selalu pergi saloonlah tu haha.

2-IMG_3556

Tapi sombong. Tah pape mencik tau.

3-IMG_3561

Ai pergi rumah datuk sedara sebelah my mom. Dia memang penggemar kucing.

4-IMG_3558

Sorang lagi penggemar kucing tapi versi ganas ialah my lil hero. Punyalah dia tujal2 kawan yang tengah dok berangan dalam cage tu. Sebelum kucing tu mengamuk sakan baik ai bawak lari sikecik ni. Tapi sebelum pergi, sempat dia gegar cage tu macam nak terbalik. Apalagi mengiauuu sakanlah member ingat gempa bumi ke hape.

6 Responses to “Selalu pergi saloonlah tu”

  1. puan kutu January 18, 2014 at 11:32 pm #

    cantik je klu sombong watpa kan.haha

    • rillYs January 21, 2014 at 2:51 pm #

      hahaha betul sangattt

  2. mummydearie January 20, 2014 at 2:51 pm #

    Kesian kat diva tu, baru nak rileks2 kuis2 bulu tetiba kena gegaran halilintar. Nasib baik sempat dijauhkan si kecik tu daripada kucing diva. Sah2 kena pergi saloon balik nanti 🙂

    • rillYs January 21, 2014 at 2:50 pm #

      cayalah sis. u sangat memahami perasaan diva tu hihi

  3. Myra Jay January 23, 2014 at 11:55 am #

    Alahai gebunya bulu 🙂
    Geram 😀

    • rillYs January 29, 2014 at 6:12 pm #

      rasa nak cabut jer

Leave a Reply