Pakai pic pengantin lamalah

30 Dec

1-IMG_5260

Lepas mamam kita tenyeh2 mulut dengan tisu cam gini yer. Haha semua dia nak buat sendiri. Orang nak lapkan takmo. Gasaklah jangan ditelan tisu tu sudah.

2-IMG_5275

Ai gi wedding adik to ex-collegemate baba. Since baba bujang, dah kawen..ada anak, diorang memang rapat.

3-IMG_5265

Bila gi makan2 camni biasalah kena take turn makan dengan baba. Nak pegang si kecik berbaju merah tu. Boleh jer biar dia makan sendiri tapi memang habis satu meja berkecah kang.

4-IMG_5258

Abang zarif bagi warning. Don’t curi2 my sweets ok. Haha

5-IMG_5264

Ai bawa sekali mak dengan shira. Kawan baba tu selalu jugak datang rumah. So dah kenal my parents. Tu yang dijemput sekali.

6-IMG_5272

Pic pengantin  baru tak dapat nak snap.

Pakai pic pengantin lamalah hihihi kejam.

2 Responses to “Pakai pic pengantin lamalah”

  1. mummydearie January 9, 2014 at 3:24 pm #

    Kesian pengantin lama terpinggir. Bergambar bawah pokok aje, kat khemah aje tempatnya 🙂 Apa yang penting, hati gembira, ya!

    • rillYs January 16, 2014 at 3:27 pm #

      betul u, yg penting hati gembira

Leave a Reply