The jakun boy

13 Dec

1-23112013043

Amboi kemain berpaling lagi dua beradik ni.

2-IMG_4862

Ai gi Kuala Lumpur Motorshow 2013 kat PWTC bebaru ni.

3-IMG_4870

Masuk kena bayar tiket sorang RM20. Tapi kekanak bawah 12 percuma.

4-23112013038

Seronok apetah budak kecik ni.

5-IMG_4887

Jalan punya jalan dia dah ngantuk. Tengok amoi ni pun layu jer mata dia.

6-23112013045

Baba kasi dia naik lori terus.

7-IMG_4876-1-tile

Antara kereta2 kat pameran tu.

8-IMG_5105-9-tile

Dan lagi.

9-IMG_5031-5-tile

Dan lagi lagi.

Sebenarnya ada banyak gila. Tapi tak larat nak upload semua. I humban semua kat FB.

10-IMG_4985

Pastu jumpa my bff ayang.

Husband dia join RC competition kat situ jugak.

11-IMG_4990

The RC trek.

12-IMG_5150

Budak kecik ni sampai dah nak balik tak surrender.

13-IMG_5161

Kitorang pergi balik naik LRT jer. Kereta park kat TBS.

14-IMG_5168

The jakun boy. Haha. 1st time naik tren kata ko.

No comments yet

Leave a Reply