Itu budak sudah manyak bosan!

14 Jan

Bebudak kalau gi kenduri mesti muka ketat kalau lambat balik.

1-DSC07776-1---

Masa ni ok lagi, mata boleh bukak lagi tengok sekeliling.

2-DSC07778-2---

Pastu tak tahan dah, lelap pulak mata sambil berzikir kat telinga mama dia…

‘Jomlah balik jomlah balik’

3-DSC07771-3---

Dah bohsan sgt pangku mama jadi mangsa.

4-DSC07768-4---

Last but not least dia nyorok bawah alas meja.

Hahaha!

4 Responses to “Itu budak sudah manyak bosan!”

  1. nUR_rOsALiNdA January 14, 2013 at 3:37 pm #

    Kesian budak kan kak kan..Tp nak buat camne..Takkan pulak kita x nak g kenduri..Hehehehe!!~

    • lily_lotus January 16, 2013 at 3:09 pm #

      kang nak tinggalkan takde orang nak jaga hehe

  2. jehan najib January 15, 2013 at 12:04 am #

    Uiiii, lamana aku tk tgk blog ko… Dh skola hek bdk2 smer. Lega la dh ada assistance tlg tgk2 kan adik dia…

    • lily_lotus January 16, 2013 at 3:09 pm #

      budak bila dedua dah sekolah ni, subuh2 dah kecoh dan haru biru rumah haha

Leave a Reply