Bila mak abah dan suami taknak berganjak balik. Ahkak fenin.

29 Jun

Sebelum bulan puasa menjelma, better ai habiskan story mory pasal wedding.

Abang tengah confuse, nak makan lollipop ke nasi?

Tunggu pengantin tak muncul2, capture bunting jerlah.

Keperitan kepanasan, seb baik air sejuk batu beku ada disini.

Satu khemah khas untuk ambil makanan sahaja.

Senang, takyah sekhemah dengan tempat orang makan.

Dah habis makan nasi, kita hadap sebotol kuih ros.

Haa baru nampak pengantin, lelaki tu my cousin.

Hasil tangkapan si hero kecik.

Suka hati kau jer dik oii capture sekerat2 gini pelaminnya.

Mak abah dah macam taknak balik bila jumpa sedara2 sekalian.

Ok, takyah perkenalkan siapa.

Dalam bebanyak sedara disitu, baba spotted kawan sekolah dia. Rupanya kahwin dengan my cousin. Baru ni pulak tu berjumpa. Haa, sudahnya mak abah taknak balik. Dah laki sendiri pun taknak balik! Sabau jerlah…

No comments yet

Leave a Reply