Aaron dan isteri pergi umrah lagi

18 May

Kecohlah pasal ada pihak pertikai Aaron menang kat ABPBH haritu.

Seb baik Aaron tak cepat melenting. Cool jer…

Harini Aaron dan isteri pergi menunaikan umrah lagi sekali.

Semoga dapat tenangkan jiwa dan perasaan kat sana, amin.

Tapi kalau dia ajak Zed Zaidi sekali pun molek gak, huhu!

2 Responses to “Aaron dan isteri pergi umrah lagi”

  1. Sofia May 21, 2012 at 9:36 am #

    Assalamualaikum wbt..

    Ye btl2!! sokong2!!

    Semoga segala urusan aaron dipermudahkan nanti..jgn dilayan org yg busuk hati ni..nnt pekong die sendiri yg bukak..gelabah sgt cakap orang macam tu

    • lily_lotus May 21, 2012 at 2:04 pm #

      hihi kita doa yg terbaik untuk merekakan 😉

Leave a Reply