Schawal dah bersatu, simple dan cantik busana diorang

7 May

Congrates to Awal and Scha.

Mereka dah selamat disatukan. Ai sukalah tengok busana pengantin diorang.

Simple dan cantik

The colour adalah sangat awesome

Sangat sesuai sebab tak seksi

Awal ni romantik habislah.

Kalau haku dah lama pengsan tiap kali dia buat aksi romantik haha!

Semoga berkekalan selamanya, amin.

10 Responses to “Schawal dah bersatu, simple dan cantik busana diorang”

  1. Izza May 7, 2012 at 4:56 pm #

    Aah, dorang ni memang sweettttttttt sangatt

    • lily_lotus May 8, 2012 at 12:15 pm #

      harap2 berkekalan ke akhir hayatkan…

  2. eLLy May 7, 2012 at 7:09 pm #

    baju hijau tu cantik kan ….

    • lily_lotus May 8, 2012 at 12:12 pm #

      aah sangat cantik, jarang nampak pengantin pakai warna ni

  3. Coffee Girl May 8, 2012 at 6:27 pm #

    Eh Awal dah kawin? ala… im sooo outdated. Untungnya org yg dpt dia kan? 🙂 nice site btw.

    • lily_lotus May 9, 2012 at 12:22 pm #

      yes dear, dah selamat kahwin awal n scha…hehe. anyway thanks for dropping by!

  4. rasp May 9, 2012 at 11:44 am #

    sannnngggaaattt suweeettt…
    suka sgt tengok dorang nie…
    bagai pinang dibelah dua!

    • lily_lotus May 9, 2012 at 12:21 pm #

      kan 🙂 kita sesama doakan kebahagiaan mereka…

  5. nUR_rOsALiNdA May 9, 2012 at 3:48 pm #

    Semoga berbahagia lah hendaknya…

Leave a Reply