Makcikku tamatkan zaman dara diusia 56 tahun

4 Apr

Pak pak pung! Pak pak pung!

Kali ni punya wedding special sikit.

Makcik ai yang dah berusia 56 tahun menamatkan zaman daranya.

Taraaa…!

Ok2 kereta pengantin dah sampai.

Inilah dia mak uda ai dan pasangannya.

Abang n hero kecik dipaksarela pegang bunga manggar.

Pak pak pung! Mak uda ni dari kecik ai panggil dia ‘ibu’. Yerlah sian dia, tak pernah ada anak. Dari kecik dok ngulit anak2 buah. Alhamdulillah sampai jugak jodoh dia.

Pasukan kompang yang paling segak pernah kulihat!

Hallahhhh manisnya senyuman pengantin baru.

Kek 3 tingkat, setiap tingkat lain perisa.

Adik beradik perempuan mak uda, including mak (tudung hijau).

Adik n SIL…yang forever gebus

Pasangan diorang pun sama gebu dan comel 😀

Cousinsss menikmati hidangan.

Masa majlis ni, akhbar Harian Metro ada buat liputan.

So, masa ni kitorang kena berlakon sikit…kelakar ya auww!

Selamat pengantin baru ibu dan pak uda 😉

Esoknya keluar sikit kisah majlis kat Metro Ahad.

Sekian, laporan dari anak buah yang tersangat happy untuk makciknya!

8 Responses to “Makcikku tamatkan zaman dara diusia 56 tahun”

  1. atty April 4, 2012 at 4:58 pm #

    tahniah makuda,selamat pengantin baru,semoga bahagia hingga ke syurga

    pasukan kompang tu, memang yang paling segak jugak kty penah tgk..kalah perantin

    • rillys April 5, 2012 at 1:39 pm #

      thanks kakty 🙂 itulah…semua org terpesona tgk pasukan kompang tu

  2. SYIMA April 4, 2012 at 9:02 pm #

    owhh… meaning that i got another 26yrs to go… 🙂 congrat mak uda.. u inspired me…

    • rillys April 5, 2012 at 1:38 pm #

      erk kau biar betul syima! lama betul nak buat preparation, hehe

  3. rasp April 4, 2012 at 9:48 pm #

    selamat pengantin baru!!!
    kawin kawin terus jer masuk paper…
    kelazzz u 🙂

    • rillys April 5, 2012 at 1:38 pm #

      thanks sis! hiks…tu lah tak sangka pulak metro nak cover

  4. liz April 5, 2012 at 10:10 am #

    waa….tahniah untuk makcik lily…alhamdulillah,kalo jodoh x ke mane kan.semoga kekal selamanya…

Leave a Reply