Lisa dan Yusry dimajlis persandingan

28 Feb

Masih berkisar sekitar kisah cinta Lisa dan Yusry

Kisah preparation kahwin diorang sudah, kisah nikah sudah dan sekarang kisah kemuncaknya majlis persandingan Lisa dan Yusry! Pics credit to Cari Forum.

Pengantin yang comel disandingkan di pelamin yang besar

Lisa impikan perkahwinan yang dirinya nampak seperti princess

Senang turun eskalator, takyah sesusah turun tangga dengan kain meleret

Persalinan iras Kate Middleton?

Abang Yusry sudah mari

Ok haku tumpang cair

Tak cukup cium tangan, pandangan romantik pulak

Kecik jer pinggang adik abang ni

Potong pulut kuning ke kek ni?

Vanidah Imran dan Faizal Ismail jadi MC

Vee and husband

Sazzy Falak and husband

Hariz datang Mila kahwin haha

Ok2 tak lawak, Aaron Aziz and his wife

Adik Mia, kemain lagi handbag dia

Tak lama lagi mia boleh ada adik angkat

Suasana romantik malam itu

Congrates to Lisa and Yusry!

Sekarang diorang tengah honeymoon kat Europe, balik nanti bawak gudnews yer.

2 Responses to “Lisa dan Yusry dimajlis persandingan”

  1. AreLeez Adnan February 29, 2012 at 12:16 pm #

    kiut kan diorang? +, wedd pun simple tp, meriah! xpayah nk sponsor2 canang pakai bj harga juta2 bagai.. ooppss! ;P

    • rillys February 29, 2012 at 2:06 pm #

      oppss oppps jugak 😛 hehe yg penting cinta mereka direstui dan diberkatikan

Leave a Reply