Malam2 berkepak kepompom

9 Dec

Malam minggu haritu takde plan apa. So, ikutlah parents gi kenduri malam berinai rumah sedara. Lama tak tengok pengantin bersanding memalam…hehehe. 

Nampak elegan pelamin dimalam hari

Masa sampai tu pengantin belum berarak. Tengah berkampung kat masjid lagi untuk akad nikah. Kitorang pun duduklah makan kat khemah hadap pelamin.

Pengantin baru sudah mari

Shirah dan stranger yang comel

Masa makan tu ada budak bam bam ni datang, tetiba duduk sebelah shirah. Kitorang tak kenal pun, dia kata baru lepas tolong orang masak kat belakang, perghh. Hihihi…dia baru darjah 5 kau. Gagah tak gagahlah.

Mak yang kemerahan

Nampak orang berkompang, dia suh beli kompang

Nampak orang bersilat, dia pun nak belajar silat

Kami senyum dalam mengantuk

Kitorang bertiga jer ikut my parents. Baba out of service, haha…tetiba. Ampun en. suami. Sampai nak dekat tengah malam kitorang lepak kat situ. Melayan orang berkaraokelah, melayan gossip2 lah…sampai laki sendiri dah balik rumahlah from outstation. Siap offer nak hantar bantal ngan tilam, hahaha…waddee!

No comments yet

Leave a Reply