Takut punya pasal belasah jerlah pakai

2 Dec

Kalau dah namanya ganas, bagilah guna barang pepun bebudak ni.

Mangsa terbaru adalah mouse

Apalah nasib malang kau wahai mouse

Terbelah dua dah jadinya. Badan terpisah dari isi. Tu pun si abang boleh selamba badak guna jugak. Balik kerja tu ai yang perasan apesal lain macam jer mouse si abang ni. Sila abaikanĀ  meja yang dah terkopek2 tu, itupun kerja dia gak tu.

Takut kena marah punya pasal, boleh dia biar mouse ni bogel?

Aksi masuk telinga kanan keluar telinga kiri, bila kena bebel

Bertuah punya anak. Saja jer suruh mama keluar kejap malam tadi gi IOI Mall semata2 nak beli mouse. Ishk2 mama bukan suka sangat jejak shopping mall ni, hahaha!

2 Responses to “Takut punya pasal belasah jerlah pakai”

  1. rasp December 5, 2011 at 9:46 pm #

    hehehehe…gitu lah bila anak2 nie creative kan…

    • rillys December 6, 2011 at 4:57 pm #

      creative tak berbaloi, hehehe..kan dah menyusahkan diri nak online

Leave a Reply