Murah rezeki pergi haji ditaja

20 Oct

Nak ikut adik ngan mama gi jalan lagi tak? Jom jom jom!

Jalan-jalan bukan gi shopping mall yer.

Tapi pergi kenduri pakcik sedara yang nak pergi haji.

Pakcik yang baju biru gelap tu lah yang nak pergi haji. Sepupu abah, ai panggil pakcik hassan. Murah rezeki pakcik hassan ni, masuk ni dah 3 kali dia naik haji. Tapi semuanya percuma, atas tajaan JAIS. Pakcik ni imam kat Masjid Jamek Lama, Serdang. Rumah dia kat kawasan dalam masjid tu jugak. Berkat betul rasa hidupkan..

Haa ni cucu bambam pakcik hassan..

Close up sikit! Grrrrr!

Dah petang sikit ai ajak hero kecik gi goda baba, nak ajak gi Midvalley tengok pameran fotografi. Nak gi tengok pameran jer, janji tak shopping mopping..ngeh ngeh.

Pameran fotografi punya story lain hari kay!

Apepun, semoga pakcik hassan dipermudahkan urusannya..amin

4 Responses to “Murah rezeki pergi haji ditaja”

  1. atty October 20, 2011 at 3:53 pm #

    lily..dulukan kty masa kecik awal 80an..mengaji kt masjek jamek serdang tu lah
    dulu awal 80an jugak..ada atuk kawan kty duk rumah dlm area masjid tu..tp kty dah tk brp ingat dah namanya

    • rillys October 21, 2011 at 12:02 am #

      ooo yer ke? kakty ni kira otai kat situlah ehh..hihihi, ntah2 akak kenal pakcik lily ni tak..

  2. yan October 20, 2011 at 6:51 pm #

    Berbahagianya dapat sponsor melawat rumah ALLAH.

    • rillys October 20, 2011 at 11:59 pm #

      bukan senang nak dapat camtukan 🙂

Leave a Reply