Keranamu FB, kami dapat berjejak kasih ngan jiran lama

4 Oct

Bebaru ni mak dapat jumpa balik jiran lama kitorang masa tinggal kat Bangsar dulu. Ai panggil dia makcik ani. Rumah selang 3 buah jer dari rumah kitorang. Lama gak berjiran, since i was in standard 1 till form 2 gitulah.

Thank you to FB sebab jumpakan balik ai dengan anak makcik ani ni. Ni masa kitorang gi open house rumah anak dialah. Kebetulan makcik ani tu ada, wahh berjejak kasihlah apelagi.

Selingan kejap, lepas jer bagi diorang makan..terus lesap masuk bilik.

Tapi makcik ani ngan kak mas tak ingat langsung pasal shirah. Yerlah rupanya masa shirah lahir kitorang dah move out from Bangsar daa..

Tak sangka dapat jumpa balik, berbunga2 hati bila teringat kenangan manis masa berjiran dulu. Memang takde langsung kenangan pahit. Yang bertudung hijau tu kak mas..anak makcik ani yg ai jumpa kat FB, again..thanks to FB kerna menemukan kami semula!

No comments yet

Leave a Reply