Banyaknya kucing gebu dia

18 Aug

Meow! Meow! Tetibakan intro ngan bunyi kucing.

Haritu lepas gi kenduri sambut puasa kat Seremban, kitorang singgah umah pakcik sorang ni. Rumah dia sangat penuh dengan kucing.

I think ada dalam 5 tingkat kot deretan sangkar kucing dia.

Melepet jer sekor ni. Yerlah takkan dia nak terkinja pulakkan orang tengok dia.

Abah ngan menantu baru dia terkesima.

Haa ni lah tuan punya kucing-kucing itu.

Kucing dia memang semua stok putih gebu gini.

Takut i wanna hold, besau nau takut jatuh..hihihi.

Close up sikit.

Meowww!

2 Responses to “Banyaknya kucing gebu dia”

  1. cik e August 19, 2011 at 1:16 pm #

    dah macam baby besarnye kucen tu…

    • rillys August 19, 2011 at 1:35 pm #

      aah, dahlah berat yg amat..

Leave a Reply