Gelagat budak kembar

11 Aug

Kalau diizinkanNya, memang teringin sangat nak anak kembar. Senang, sekali pregnant terus keluar dua. Ni ada kisah mencuit hati pasal pasangan kembar. Kindymate my kids. 

Kisahnya masa sports day haritu. Kembar ni memula nangis sebab diorang nak lari sesama. Cikgu pun bagilah lari saing2, sorang cap biru..sorang cap hijau.

Asalnya diorang tak lari sama, tapi sebab sorang dah nangis..sorang lagi terus sahut cabaran nangis tu jugak, haha. Makanya mereka pun berlari sambil nangis.

Abang

Adik

Pastu ada acara minum air vitagen. Pun nangis jugak kembar ni, haha shomel. Diorang nangis sebab nak kongsi minum sesama. Puaslah maknya pujuk.

Yang abang tu dah habis minum tapi dia taknak lari gi garisan penamat dulu, nak tunggu adik dia habis minum. Aduhai, sangat kuat chemistry merekakan.

Sudahnya acara lain semua diorang taknak masuk, haha. Asyik nangis jer..mak dia pun surrender, apepun enjoy tengok gelagat diorang. Seronoknya kalau ada anak kembar. Tolong doakan sama boleh? Amin.

2 Responses to “Gelagat budak kembar”

  1. Dee August 11, 2011 at 2:35 pm #

    chemistry lah lily..bukan chemical..classmate mimi pun ada kembar..my husband pya adik and cousin pun kembar..bestkan..

    • rillys August 11, 2011 at 3:48 pm #

      oh silap! typo! haha tetiba teringat tviq yg my kids suka tgk..memanjang kisah scientistkan..haha thanks sis, dah betulkan.

      tu lah husband ly pun ada 2 pasang adik kembar..bestnya kalau dpt jugak

Leave a Reply