Makcik kecik yang keletah

9 Aug

Masa kindy trip haritu, ada sorang budak pompuan ni punyalah keletah habis. Umur baru jer 3 tahun, tapi pok pek pok pek macam kak nam.

Yer sayalah alya. Jap eh nak amik pic.

She’s trying to snap my pic.

Aunty, nak drinklah. Kat sini ada jual air tak? Haha budak ni!

Kemain ramah tamah. Habis semua orang kat situ dia tegur.

Seronoknya layan budak ni, rasa nak pinjam sebulan!

4 Responses to “Makcik kecik yang keletah”

  1. mummysyafie August 9, 2011 at 11:56 pm #

    comel je budak ni..dah besar esok bleh jadi DJ Radio sebab suka cakap.

    nak pinjam ke lily? bila hero2 nak dapat adik? hahahha…tanya orang, diri sendiri tak hingat plak kan.

    • rillys August 10, 2011 at 10:33 am #

      aahkan boleh sangat jadi DJ dah besar sok, pengacara tv ke..hihihi

      nor, insyaallah lily plan nak menambah tahun depan..hehe..jomlah

  2. ayuthesun August 10, 2011 at 11:12 am #

    tengok muka budaknya nampak cerdik and keletah sangat..

    • rillys August 11, 2011 at 12:47 pm #

      kan 🙂 kalau anak sendiri dah lama kena gomol habis2

Leave a Reply