Ika si pari-pari :P

2 Aug

Bulan2 puasa ni teringat kisah masa nak spm dulu. Masa tu nak raya pun hati gundah gulana, fikirkan spm..hihihi..ni yang saja nak buat entry untuk anak buahku sorang ni ika yang bakal amik spm this year.

Seorang gadis yang tinggi, habis kalah semua orang in the family.

With her mom a.k.a my cousin, kak nor.

Kakak, ingat tau..nak beraya sakan boleh jer tapi spm kena ingat jugak, hihihi.. saja nak tease anak dara ala pari-pari ni. Nanti bodek baba kakak pass iPhone 4 tu pulak tau. Gulp!

4 Responses to “Ika si pari-pari :P”

  1. rasp August 3, 2011 at 6:19 am #

    wahhh…mmg tinggi orgnya…lawa plaks tu…
    all the best for her spm nanti…

    • rillys August 3, 2011 at 11:44 am #

      hehe, kembang setaman anak dara tu dengar..thanks sis..hope can achieve good result like ur children

  2. atiqah August 3, 2011 at 5:46 pm #

    woot woot. rasa special giles kak lang buat entry for me? okay, prasan. haha. thanks kak lang, i’ll do my best. tggu iphone5 keluar kot baru dpt iphone4. haha. redha je la.

    • rillys August 4, 2011 at 12:24 pm #

      uish, takpe iphone 5 nak keluar thn dpn..baper bln jer lagi..aishh bertuahnya anak baba ni

      my pleasure for the entry, hehe..saja jer sekali sekala buat gitu

Leave a Reply