Lagi dan lagi pics aaron aziz gi umrah

23 Jul

Aishhh, taklehlah kalau tak publish lagi pics aaron aziz ngan isteri gi umrah ni. Mana boleh tengok jer kat forum cari tu. Gigil jer tangan nak enterframekan kat sini. Saja nak mengubat hati korang yang merindui dia..hihihi

Hallah hallah hallahhh…sesuci lebaran gitu, boleh?

4 Responses to “Lagi dan lagi pics aaron aziz gi umrah”

  1. erin July 23, 2011 at 12:44 pm #

    nasib ai dah kawin.. dia pon dah kawin. kalo tak berangan2 kan suami org ;pppp

    • rillys July 25, 2011 at 3:55 pm #

      samalah kita…hihihi

      • sydney August 11, 2011 at 7:54 pm #

        nak tanya,lepas ni dia berlakon ker lagi bAbak2 ROMANTIS,especially mcm citer Ombak Rindu tu?

        • rillys August 12, 2011 at 2:54 pm #

          hehh, yg tu kita tunggu dan lihat. harap2 dapat jaga perbatasankan.

Leave a Reply