Berperasaan perasan kejap

13 Jul

Penatlah citer pasal jejalan. Citer pasal anak buahku yang bam bam ni lah pulak.

Sabo jerlah hero kecik ni, dia buat bo-layan jer i nak buh si ariq atas pangku dia. I taktahu, malu ke or memang taknak pegang baby. Kan dia pernah kata takmo adik..hihihi..tak kira mama nak bagi gak nanti.

Tengok abang, cool jer. Dia memang suka bebudak. Nanti dah ada adik kecik kena rajin tolong mama yer. Wahh..yo yo jer ayat. Positif pun tak lagi.

Alaa gelap pulak pic. Takpe yang penting isinya tu. Feeling ibu beranak 3, auww!

6 Responses to “Berperasaan perasan kejap”

  1. rasp July 14, 2011 at 12:19 am #

    waaaa abg nampak very the suka budakssss…
    insyaAllah ada rezki mu itewwww 🙂

    • rillys July 14, 2011 at 11:32 am #

      abgkan ala-ala penyayang sikit, hero kecik pulak the ganas one..hihi..thanks sis

  2. mrs zahir July 14, 2011 at 9:23 am #

    gud lak eh lily..kami pon tengah berusaha nak tambah yg ketiga..jom sesame kite!!

    • rillys July 14, 2011 at 11:32 am #

      ohh yer ke? haa jom2…semoga ada rezeki yer

  3. attyfir July 14, 2011 at 11:41 am #

    kty doakan uols ada rezeki nak baby lagi.amin

    • rillys July 14, 2011 at 12:27 pm #

      amin, thanks kakty *_*

Leave a Reply