Panjangnya sofa nan hijau itu!

4 Jul

Lalu kat depan Harvey Norman nampak sofa hijau yang super panjang  ini.

Syok betul. Boleh merangkak dari hujung ke hujung. Haha!

 

 

10 Responses to “Panjangnya sofa nan hijau itu!”

  1. erin July 4, 2011 at 2:49 pm #

    ni letak kat rumah i ni, semua org boleh duduk
    tambah pula letak LCD 68inch ker kan…?
    tapi sayang sekali, tak muat! ;p

    • rillys July 4, 2011 at 4:42 pm #

      rumah i pun tak muat. split 2 sofa tu bolehlah..hihi

  2. pinky yana July 4, 2011 at 4:29 pm #

    merangkak je?
    ada byk lg ‘aktiviti sihat’ yg bole buat atas tu. hahaha

  3. Dee July 4, 2011 at 5:22 pm #

    pjgnya..rumah besar bolehlah lily..

    • rillys July 4, 2011 at 11:48 pm #

      aah, kalau umah lily kena split tiga 😀

  4. axim July 5, 2011 at 3:58 am #

    cantik jugak sofa ijau tu!

    • rillys July 5, 2011 at 11:02 am #

      dahlah cantik, besar punya pulak tu..hehe

  5. puding roti July 6, 2011 at 12:15 pm #

    waaahhh..bes gila…warna pun sejuk mata memandang. huu..nak..

    • rillys July 6, 2011 at 2:04 pm #

      nak jugak! akak pun curi2 amik pic kat luar jer..hehe

Leave a Reply