Sakitlah mama nak oii

19 May

Kemain bersusun pulak draft entry pasal bebudak kat dalam blog i ni. Hihihi..sorry yer lately mood melayan anak2 kecil sangat mantop.

From teluk batik with lep, featuring ariq si bambam. Hero kecik kat belakang tu bengang jer i bolayan dia kejap. Lek lah dik…

Bila dah takde kerja, ni lah jadinya. Sesi merebut mak memasing.

Kuat betul kudrat budak 2 orang ni. Dah nama lelakikan. Nak tumbang gaklah i dibuatnya. Mulanya memain jer. Pastu memasing naik hantu pulak. Direntapnya bebetul siap macam nak gaduh. Ehhh korang ni?

 

6 Responses to “Sakitlah mama nak oii”

  1. yan May 19, 2011 at 9:39 pm #

    nasib baik tangan ibu tu kuat lagi.. kalau tak ghelai.

    • rillys May 20, 2011 at 11:37 am #

      tu lah kak, dari memain terus jadi nak gaduh..haiyooo

  2. rasp May 19, 2011 at 11:07 pm #

    sib baik maknya bukan elastic woman kan…
    kalo dak dah panjanggggg tangan tu 🙂

    • rillys May 20, 2011 at 11:37 am #

      hahaha kalau elastic sampai ke sudah tak lepas2

  3. cik wanie May 21, 2011 at 4:50 am #

    aunty wanie nak join jugak try tangan mama bole,
    hihihihihi

    • rillys May 23, 2011 at 11:55 am #

      erkkk, ok takpe wanie punya pasal akak rela..hihihi

Leave a Reply