Jangan pegang gelas besau tu

29 Apr

Jejalan dalam mall kalau tak touch benda-benda display memang tak sah.

Mama, tengok candle ni..tengok holder dia ni, blablabla.

Eh comel kecik jer cawan dia ni kan mama.

Banyak pulak celoteh budak kecik ni. Adik nak tengok gelas besau tak?

Haa tu dia! Tengok gelas besau yang maksu shirah dok gayat tu..ekekeke..tu nak buh adik dalam tu pun muat. Tapi yang ni jangan cari pasal nak pegang tak tentu hala. Kot jatuh kang, pecah! Dimanakan ku cari ganti nak oii…

 

 

6 Responses to “Jangan pegang gelas besau tu”

  1. rasp April 29, 2011 at 9:09 pm #

    mmg besar tul gelas tu…
    minum seminggu baru nak habis kot 🙂

    • rillys April 30, 2011 at 1:18 am #

      kalau air gula memang mati kelemasan semua semut masuk dalam tu

  2. huda April 30, 2011 at 10:38 pm #

    1 gelas 1 family
    hehehe

    • rillys May 3, 2011 at 1:22 pm #

      kemain banyak straw boleh muat dalam tu..kehkehkeh

  3. erin May 3, 2011 at 1:55 pm #

    nih jengjalan kat mana ni?
    “biar aku teka..biar aku teka” <—- ayat mamat sepah
    metrojaya mid valley kah? hihih

    • rillys May 4, 2011 at 11:10 am #

      hahaha! bijak2..expertlah u. tgk deco jer dah boleh agak

Leave a Reply