Pening kuasa tiga

27 Apr

Bila si abang pening, si adik pun ikut pening. Mama lagilah pening!

Yang sebenarnya hero kecik ni tak pening pun. Saja tengok abang tampal koyok, haa dia pun nak. Pastu camne abang merengek camtu gaklah dia merengek. Bengang jer abang. Siap gi potong sendiri lagi koyok tu. Kemain besau koyok ko dik oii…

Yer ke ni, adik pening sungguh ke? Ok mama nak gi giant jap beli aiskrim.. wahhh sampai ke giant nak beli aiskrim jer pun. Tak agak-agak nak psycho anak.

Hehh! Tak jadi peninglah mama, nak ikut nak ikut. Zasss! Terus si abang cabut koyok si adik lelaju tanpa belas kasihan. Sakittt jerit si adik. Dan sempat gaklah mereka bercekau 10 saat sebelum i tukar jadi kehijauan.

 

6 Responses to “Pening kuasa tiga”

  1. Wawa~* April 28, 2011 at 12:12 pm #

    alalala comel je adiknye… nak gak koyok tu… kkk..

    • rillys April 28, 2011 at 2:25 pm #

      dulu akak pun suka wat main koyok tu..hihi

  2. pinky yana April 28, 2011 at 1:40 pm #

    hehehe.. comel! seronok baca blog u melayan kerenah bdk2 tu..

    • rillys April 28, 2011 at 2:23 pm #

      u pun dah cukup 2. selamat melayan kerenah mereka nanti yer

  3. mummysyafie April 28, 2011 at 4:40 pm #

    kesian dier..siap berkoyok bagai plak tu

    • rillys April 29, 2011 at 12:56 am #

      memain jer tu sis, terkena mama dia

Leave a Reply