Menahan bau

12 Apr

Masa dah time untuk mengemaskini rambut memasing. Ikut hati nak jer tarah sendiri rambut bebudak ni..ahaks..tapi sian pulak kalau tertobek kang tak ke haru diorang nak gi sekolah.

Sebelum gi barber, marilah siapkan hidung untuk bauan yang tuttt!

Zasss zasss siap!

Zass zass siap!

Selalunya kitorang gi kat kedai mamak giant kinrara jer. Ada gaklah bauan tapi taklah setengik yang tak diingini. Tapi tatap gaklah bau..huhuhu. Kot sampai2 terus dapat potong takpe. Ini tak, punyalah banyak kepala yang dikemaskini..silalah q dekat seat yer.

Ni masa belum potong. Macam2 aksi si abang menahan bau. Kat sini kalau ko klua gi tempat lain dulu, takde maknanya ko datang balik boleh potong dulu. Sila jadi orang akhir yer. Maka taklehlah kemana2.

Ni pun sama, memacam aksi.

Sudahnya gini, pastu terus terlelap. ZzzZZzzzz…!

 

16 Responses to “Menahan bau”

  1. mancai April 12, 2011 at 9:58 pm #

    potong jgn tak potong

    • rillys April 13, 2011 at 11:25 am #

      lenkali kita bela kasi panjang lama sikitlah

  2. eynda April 12, 2011 at 10:23 pm #

    Hannah pun kalau masuk kedai macam tu mesti tutup hidung hehehe…

    • rillys April 13, 2011 at 11:16 am #

      boleh bayangkan kecomelan hannah buat camtu..hehe

  3. yan April 12, 2011 at 11:49 pm #

    kalau tak de resdung punboleh kena lah..

    • rillys April 13, 2011 at 11:08 am #

      ahaks..camnelah pekerja dalam tu boleh menahan ekk

  4. Rozey April 13, 2011 at 8:24 am #

    Sib baik x pengsan menahan bau….

    • rillys April 13, 2011 at 11:08 am #

      sebelum pengsan tu siapkan dgn pakej muntah..hahaha

  5. chempakamummylicious April 13, 2011 at 9:55 am #

    hehe..terlelap tu 1 strategy yg baguss!!

    • rillys April 13, 2011 at 11:05 am #

      bila dah terlelap senang nak dibangunkan takpe, ni lena betul..hiks

  6. Ada Dalina April 13, 2011 at 12:26 pm #

    huhu..mmg x tahan kan kalo bau mamak! 🙁

    • rillys April 13, 2011 at 4:04 pm #

      lagi dekat lagi haruuu..hihihi

  7. erin April 13, 2011 at 2:52 pm #

    a’ah, anak lelaki camner nak potong sdri
    harus la dibawa ke barber sudahnya

    tp camimi ai potong sdri je
    hehehehe

    • rillys April 13, 2011 at 4:02 pm #

      masa diorang kecik sikit dulu husb i potongkan sendiri jer. kitorang guna machine potong rambut tu, beli yg biasa punya. tapi bila dah besar sikit ni, mcm kat mamak lagi kemas potongannya..hehe

  8. mummysyafie April 13, 2011 at 4:34 pm #

    betul tu, kalau kat kedai mamak ni..bila duduk tak boleh lari. kang ada orang potong q

    • rillys April 14, 2011 at 12:15 pm #

      patutnya diorang bagi nomborkan..hihi

Leave a Reply