Kaki lima pon jadi

12 Apr

Bebudak ni kan, kalau datang hangen rajin dia..wahhh tak kira tempat dia nak pegang buku ngan pensil. Kat kaki lima pun jadi, asalkan boleh bersila.

Sian pulak tengok haha..anak2 sapelah ni. Masa ni tunggu baba amik kitorang, dia dari ofis.

Kemain lagi time rajinkan. Cer time malas, jeling buku pun taknak. Kalau terrr amik pun buku tu, dibuatnya baling2 mcm piring terbang!

Amacam..ada berani siapkan kerja opis (yg nak bawak balik rumah) camni sementara tunggu husband amik balik kerja? Har har har!!

 

10 Responses to “Kaki lima pon jadi”

  1. kin April 12, 2011 at 10:14 am #

    Semangat tuh penting taw, suker tgk anka2 camnie 🙂

    • rillys April 12, 2011 at 1:53 pm #

      anak2 kin semangat gak ly tgk..hehe..yg penting diorang happykan

  2. diyana April 12, 2011 at 11:14 am #

    hehe..anak sapa la ni kan?^^

    • rillys April 12, 2011 at 1:52 pm #

      haha marah bebudak ni kang i tak ngaku anak

  3. rasp April 12, 2011 at 12:03 pm #

    betul tu sis, bila hangen rajin melanda…
    dah tak kira kat mana dah pun kan…
    hehehehe tak leh i bygkan u ginie…

    • rillys April 12, 2011 at 1:51 pm #

      kahkahkah! i tak sanggup sis..kot cabaran dapat hadiah wang tunai boleh gak dipertimbangkan..hiks

  4. erin April 12, 2011 at 12:27 pm #

    pandai mereka isi masa terluang
    kalo tak hbs mama dia kena kacau. hihihiih

    • rillys April 12, 2011 at 1:51 pm #

      siap suh i bersila lagi kat situ..ekekeke..kang ada yg hulur duit pulak

  5. Rozey April 12, 2011 at 12:42 pm #

    Okay gak klu praktikkan ni sesekali….hu3..

    • rillys April 12, 2011 at 1:49 pm #

      wahhh serius? i cabar u! hihihihii

Leave a Reply