Asam masam manis

9 Apr

Apo bondolah bertepek hitam kat kepala si adik ni. Gasaklah aihh, i nak tunjuk tu yang dia tengah hisap2 tu. Nyummss masam2 manis sedap tu.

Haa benda ni lah yang dia mamam. Asam boi putih. Memang all time feberet dia ni. Masa pregnantkan dia dulu, asam ni lah selalu dok ada dalam mulut. Tu yang hero kecik polow kot. Tapi takleh bagi bebanyak kat dia, tak elok maa. Memacam kecut kang haha..

Korang suka? Dapatkanlah dikedai berhampiran. Slurp!

6 Responses to “Asam masam manis”

  1. mummysyafie April 9, 2011 at 10:14 pm #

    kecur air liur tengok dier makam asamboi. kena cari gak ni esok

    • rillys April 11, 2011 at 10:42 am #

      minat gak ekk..carilah yg merah..menyala2 merah lidah ngan bibir kang..hehe

  2. huda April 10, 2011 at 12:01 pm #

    suka tapi tak berapa sangat. hehe

    • rillys April 11, 2011 at 10:41 am #

      kalau dah selalu makan muak jugak..hihi

  3. Rozey April 11, 2011 at 11:05 am #

    tetiba je kecur air liur jadinya…hu3….:P

    • rillys April 11, 2011 at 11:50 am #

      huhuhu jugak. marilah mengecurkan air liur tu bebetul

Leave a Reply