Berdas-das cubitan yang singgah

8 Apr

Nak sambung sikit kisah lepas balik dari Jakel haritu. Kitorang singgah rumah sepupu abah, kat area situ jugak. Melawat dia yang baru sembuh sakit strok.

Kemain melasak tak hengat bebudak ni. Tak terkira banyaknya cubitan kat badan diorang. Tu pun tatap tak menginsafkan. Ishk ishk…

Pakcik pakai kain pelikat tu lah sepupu abah. Baru jer baik dari strok. Masa kat spital haritu mak abah ada gi visit. Pastu dengar dia dah sembuh.. alhamdulillah.

Cucu pakcik tu baru lepas habis pantang. Aloloolooo..geram jer tengok budak cenonet ni. Cer cakap budak cenonet mana yang tak comel?

I takleh dok dalam rumah, kena monitor budak berdua ni. Rumah pakcik ni bebetul tepi jalan besar. Sekali lori besar honn!! Luruh jantunggg!!

Sian tokey beli kain, ngantuk.

Enjoy your weekend!

 

6 Responses to “Berdas-das cubitan yang singgah”

  1. erin April 8, 2011 at 3:00 pm #

    wow besarnya rumah…!

    • rillys April 9, 2011 at 12:21 am #

      rumah orang, rumah sendiri ntah bilalah lily ni..hehe

  2. rasp April 8, 2011 at 4:10 pm #

    antara tugas ibu2 cam kita nie, jadi Pengawal kan hehehehee

    • rillys April 9, 2011 at 12:21 am #

      jadi pengawal dan pengganas..hihi

  3. Rozey April 9, 2011 at 9:16 am #

    Mesti meninggalkan kesan cubitan2 tu..hu3…

    • rillys April 11, 2011 at 10:43 am #

      ohh mesti, tu pun insap kejap jer..huhu

Leave a Reply