Bila ada asyik kacau, bila takde asyik tanya

21 Feb

Start bulan 1 haritu mak dah tak jaga aira. Masa memula tu hero kecik doklah tanya nape aira dah tak datang. Ececehhh pandai pulak touching. Masa gegirl tu ada manjanglah dikacaunya budak tu.

Petang2 bila free, aira datang rumah main sesama

Kemain windu abam kecik dengan aira

Nampak sangatlah kena bagi lil girl baru kat rumah kalau gini…tettt!


14 Responses to “Bila ada asyik kacau, bila takde asyik tanya”

  1. Dee February 21, 2011 at 2:37 pm #

    amboi..kecik2 dh peluk2 eh..sok2 besar sure malu tgk pic ni..bg 1 bb girl to them lah lily..dee ko jgn tya..pinjamkan je hero kecik tu sudah..hahaha..

    • rillys February 22, 2011 at 10:07 am #

      ohh..u pinjamkan mimi kat i lah gitu 😛 dia pun leh tahan lasakkan..leh geng dgn anak2 ly

  2. angriani February 21, 2011 at 9:51 pm #

    riani pun tgh menyabarkan diri ni lily
    rindunya kat anak2 🙂

    • rillys February 22, 2011 at 10:06 am #

      sian riani, jauh dari anak2..takpe berkorban sekejap jer kan

  3. Syazana February 21, 2011 at 9:56 pm #

    Hehehe..dah ada 2 hero..apa kata ‘munculkan’ lil girl plak?

    • rillys February 22, 2011 at 10:06 am #

      amin…akan dicoba dan terus mencoba..thanks

  4. kaseh February 21, 2011 at 10:01 pm #

    yaaaa itu yg sebenar2nya..harus ada gegirl di rumah itu.. ya mama lily..bila mau tambah lagi sorang..larikksss…

    • rillys February 22, 2011 at 10:05 am #

      ya mama kaseh, hati ni nak sangat..tapi belum ada rezeki..hehehe

  5. Wawa~* February 22, 2011 at 12:31 pm #

    alolo so sweet~ ^^ kalo dpt adik msti manja adik pompuan tu, best btul, dpt 2 bodyguard gagah perkasa, hehehe 😀

    ding donggg… hahaha… smoga dpt la rezeki baby girl scpat mungkin… aminnnn ^^

    • rillys February 22, 2011 at 2:40 pm #

      thanks 🙂 amin…eh cakap orang, wawa bila pulak 😀

  6. izan February 23, 2011 at 6:09 am #

    btl2… sokong2… sila bagi little princess untuk ur hero. =)

    • rillys February 23, 2011 at 10:48 am #

      sokong terus ekk..ko apa citer plak..hehehe..baby mana baby 😛

  7. shada February 23, 2011 at 9:55 am #

    it’s a sign! it’s a sign!
    =)

    insyaAllah, dengan izin-Nya..insya-Allah kak!
    GOOD LUCK !!

    • rillys February 23, 2011 at 10:22 am #

      amin amin amin 🙂 thanks!

Leave a Reply