Workshop untuk kenderaan mainan

26 Jul

Nak ikut abang pergi workshop tak?

Haa ni lah workshop yang abang nak tunjuk kat u all. Ni workshop adik ipar baba kat Johor. Lupa ingatanlah bila we all pergi ni..tak silap somewhere around last month kot.

Workshop bapa sebelah..workshop anak2 sebelah. Anak2 buah baba ada 3 orang.. semuanya hero! So haruslah ada bengkel kecik for them too..tengok habis semua mainan berbentuk kenderaan diorang repair kat sini

Including my heroes..berpanas terik mereka..rasakannn

Menetes-netes peluh memasing. 40 kali mandi pun tak hilang kehangatannya. Risau gak demam ke..but alhamdulillah tak..makin segar dan aktif lagi ado!

Maa, balik KL nak workshop kecil macam tu jugak boleh? Tu kat stor ada banyakkk kereta, lori, jentolak yang rosak.

Sekian permintaan yang tak kuasa nak dilayan.


6 Responses to “Workshop untuk kenderaan mainan”

  1. Dee July 26, 2010 at 2:14 pm #

    wah..bapak pomen..anak2 pun mesti pandai pomen..anak2 lily tu amik kesempatan..bila lagikan..

    • rillys July 26, 2010 at 2:33 pm #

      aah tu yg jakun semacam jer memasing. kalau nenek kat kl nampak kompem satu taman dengar dia jerit..jangan main kotor! jangan main kat panas! ekekeke

  2. juelee July 26, 2010 at 8:48 pm #

    hahaha permintaan ikhlas dr hati tu kak..

    • rillys July 27, 2010 at 9:45 am #

      akak pun terharu dengar..tapi dengar jerlah..hihi

  3. azzey July 27, 2010 at 9:36 am #

    lily lotus: beselh ank lelaki mmg mcm tuh….

    • rillys July 27, 2010 at 9:46 am #

      kalau anak perempuan minta apa pulak ekk..salun kot 😀

Leave a Reply