laluan gondola yang menyeramkan…wuu wuu!

13 Jun

Salam…:)

Siapa tak pernah naik gondola? Hehe..mesti ramai dah pernah naikkan. So adakah anda rasa cool..gayat..atau taubat taknak naik lagi..ekekeke! Meh I nak tunjuk antara gondola yang paling menyeramkan didunia..kira kalau jatuh (ya Allah selisih…) memang kebabommm.

China’s Tianmen Chan / Heaven’s gate mountain

Masada cableway in Masada, Israel

Haifa’s Stella Maris Cable

The Mont Blanc Massif of the French Alps

Hong Kong Skyrai cable car ride

Ya Allah! Kalau gini pemandangan dari dalam gondola..see thru punya lantai.. sesak nafas weiii..hihi..ada berani? I tabik springlah! Rasanya silap2 haribulan mahu basah lantai cermin tu..pastu bau hancing..haha..ada yang terkucil beb.. ohh nehi!!



28 Responses to “laluan gondola yang menyeramkan…wuu wuu!”

  1. mrs zahir June 13, 2010 at 2:54 pm #

    tidakkkk…

  2. leeza June 13, 2010 at 4:19 pm #

    sy tak penah naik..dan tak mau naik..takut..gayat…leh termuntah semua ada..mcm mn la org lain leh naik..huhuhuhu

    • rillys June 14, 2010 at 1:47 pm #

      itulah..sesungguhnya mereka sangat beranikan

      • leeza June 14, 2010 at 5:24 pm #

        ly,yu kategori berani jugak ker..

        • rillys June 14, 2010 at 5:55 pm #

          berani2 ayam bolehlah…hihi

  3. ummiross June 13, 2010 at 9:09 pm #

    uii seram, tarak berani punya….
    anyway nice info

    • rillys June 14, 2010 at 1:46 pm #

      kena gak beranikan diri. demi anak2..cewah

  4. Lady of Leisure June 13, 2010 at 11:17 pm #

    mak ai gayat nihhh.. tengok pun takut

    • rillys June 14, 2010 at 1:45 pm #

      baru tgk. kalau naik…huhu…tak setakut yg dibayangkan kot..cewah

  5. pinky June 14, 2010 at 12:22 am #

    xpyh jauh2 sis..cable car genting tu pun kalo berkeriut sket i dh telan air liur. tp sesekali naik bagus, mengingatkn kita tntg mati. insaf sket kot. hehe

    • rillys June 14, 2010 at 1:45 pm #

      betul tu. masa tu tetiba blank taktau nak baca doa apa 😀

  6. Ada Dalina June 14, 2010 at 1:46 am #

    Ghilosssssssssssss….
    belum tentu berani nak naik….serammmmmmmmm!!!

    • rillys June 14, 2010 at 1:44 pm #

      mmg gilos! hihi…

  7. Aleeya June 14, 2010 at 9:16 am #

    erkkkk ngeriiiiii

    • rillys June 14, 2010 at 1:43 pm #

      erkkk jgn sampai nightmare plak mlm ni..hehe

  8. rasp June 14, 2010 at 11:48 am #

    tgk pics je, mmg terasa eram & gayat…
    tingat masa naik cable car kat langkawi tu…

    • rillys June 14, 2010 at 1:42 pm #

      huhu..sama denganlah kita sis. buat2 berani jer depan anak2..hihi

  9. Zana June 14, 2010 at 12:32 pm #

    nak naik kabel car ke atas genting pu zana seram inikan pula yg kat atas tu??? tidak sama sekali.

    tapi masa gi langkawi pi gunung mat cincang tak plak takut. felik..felik… hehehe..

    • rillys June 14, 2010 at 1:34 pm #

      tetiba roh berani seru dalam badan kot..hihi

  10. erin June 14, 2010 at 1:09 pm #

    huhuhu…terkucil jugak den beb!
    btw, view cantik!

    • rillys June 14, 2010 at 2:08 pm #

      aahkan berbaloi terkucil pun..haha..cantik pemandangan

  11. mummysyafie June 14, 2010 at 2:01 pm #

    nor tengok pic dah seriau..mak aii, kalau kabel car kat genting tu takut nak naik..apatah lagi yang ni. tobat la nak naik..

    • rillys June 14, 2010 at 2:13 pm #

      betul laa sis. yg genting tu pun dah cuakkan

  12. ain June 14, 2010 at 4:25 pm #

    huhuhu…..

    takotttttt…..

    • rillys June 14, 2010 at 4:53 pm #

      hihi…takpe kuatkan semangat..lelama berani..cewah

  13. maz June 15, 2010 at 3:50 pm #

    cukuplah naik kat genting ngan langkawi…tu pun dah rasa separuh nyawa….kat langkawi tu klu ade jln turun takyah naik benda alah ni…mmg tak naik dah….

    • rillys June 15, 2010 at 4:08 pm #

      betul2…samalah dengan ly. kecut yang amat..huahuahua

Leave a Reply